Sista ordet sagt!

2011-06-30 - 22:09:36

Ja nu är iaf sista ordet sagt/skrivet här!
Jag är SÅ trött på Blogg.se så det är inte sant!
Allt bara krånglar HELA tiden!
Plus att det största problemet är att dom till jul lovade en iphone app så man kan blogga från telefonen men nu är det JULI och den har inte kommit än.

Jag känner att jag behöver en app för att kunna uppdatera ordentligt iaf nu på sommaren  när man är ute och grejar hela tiden!
jag är ju nästan inte inne förens vid 10 tiden på kvällen och vem vill sitta vid en dator inne när det är finbt väder ute??
Därför kommer jag byta till Wordpress istället!
Länk till den nya bloggen kommer snart och när den är färdig så kan jag lova att det ska uppdateras!

Så länge får ni nöja er med en ny liten bild på "lilla" Pluie som redan har hunnit bli 120cm! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0