Trött,tröttare,tröttast...

2011-05-14 - 09:37:03

Inget föl än=(
Inatt tillät jag mig faktiskt att inte vara vaken riktigt lika många gånger för att jag insåg att ne den kommer inte komma inatt heller.
Så idag jag känner jag mig ganska utvilad faktiskt men jag är ganska opepp på att fortsätta kolla henne nu.
Fölet får gärna komma inatt!
Idag var mjölken lite grumligare än vad den brukar vara så jag hoppas på att den skiftar till vit färg idag!
Snälla ge mig föl inatt!
Det hade vart så himla praktisk om den ville komma när man är ledig och inte ska jobba dagen efter.

Annars har det inte hänt så jättemycket intressant.
Igår körde jag fredriks chefs dotters ponny till vetrinären.
Hon går på ridgymansium i kungsbacka och behövde komma till vetrinären för att kolla en hälta.
Och varken fredriks chef eller hans x fru kunde så jag ställde upp.

Det gick bra och jag tror att det var bra för transporten att komma ut och rulla lite på vägarna.

det var lite om vad som har hänt.
Har inga direkta planer för dagen så vi får se vad som händer!
Hej hopp så länge!

Postat av: Patricia

lagt till dig mer nu :)

2011-05-14 - 11:00:06
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0