Skit oxå!

2011-05-15 - 21:10:53

GRRRRR!!!!
Jäkla regn!
Nu när jag verkligen behöver kunna se i kameran tro fasen att det regnar som fasen, så det förstör hela bilden!
Jag ville verkligen att det skulle regna men inte att det skulle förstöra min teckning så att jag inte ser ett skit på övervakningskameran!
 
Jaja jag får väl springa runt och leta teckning hela kvällen istället=(
Idag har iaf mjölken blivit som lättmjölk!
Och nu på kvällen så ställde hon sig i kissposition utan att det kom ngt.
Så jag hoppas att den kommer ikväll men är verkligen inte 100 på det!

Uppdaterar lite mera senare nu blir det mat för min del! =)

Postat av: Katta

Hur går det?

2011-05-16 - 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0