Inte än....

2011-05-12 - 08:17:22

Jag börjar bli trött!
Sacha är helt färdig för att klämma ut ungen förutom mjölken som inte är vit än.
Hon beter sig mer och mer underligt på natten så jag har trott varje natt att nu kommer den!
Mjölken kan ju skifta färg väldigt fort på ngn timme.
Jag har iaf kollat henne 1 gång i timmen varje natt sen i fredags och nu börjar jag bli trött!
Som tur var ska vi utbilda nya idag så jag fick byta och jobba 11-20 istället.
Så nu har jag sovit lite på morgonen!
Jag lovar att fölet kommer säkert på lördag natt så att vi inte kan åka och kolla på hästen i skåne på söndag.
Men för min del får den gärna komma inatt!
Idag är hon på dag 329!

Nu blir det kaffe och frulle för min del sen ska jag ut i stallet och mocka!


(plutten när han var ca 2 mån)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0