Löshoppning!

2011-05-29 - 19:30:56

Idag har vi vart hos Karina och Peder och löshoppat plutten!
Och han var så duktig!
Jag är en mycket stolt matte nu kan jag lova!
Han gick på transporten som ingenting och stog fint hela vägen dit.
Jag hade förväntat mig en del bröt från hans sida eftersom att han aldrig har varit där och massa andra hästar m.m
Men han skötte sig exemplariskt!
Totalt coolugn och lyssnade på mig=)
Hoppade gjorde han också och fattade ganska snabbt vad det hela handlade om!
När vi skulle åka hem så knallade han på transporten igen lika fint som hemma!

Tyvärr blev det inga kort för alla hade händerna fulla.
Förhoppningsvis blir det lite kort nästa gång!

 

Postat av: Anonym

Åh vad kul! duktiga storebror!

2011-05-29 - 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0